Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisa - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisa - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vrienden, lezers,

Ik heet jullie van harte welkom in mijn dagboek. Hierin kunnen jullie de komende maanden mijn reisverslagen, foto's en video's bekijken. Komende donderdag vlieg ik namelijk naar Indonesië! Eerst zal ik zes weken vrijwilligerswerk op Bali doen, waarschijnlijk het geven van Engelse les aan kinderen, vervolgens zal ik backpackend Singapore, Maleisië en Thailand ontdekken!

Doel van mijn reis is het ontdekken/ontwikkelen van mijzelf en het zien van veel moois.

Nog twee nachtjes en dan zit ik alweer in het vliegtuig en gaat mijn avontuur echt beginnen. Vandaag ben ik bezig geweest met het checken van een inpaklijst. Nu blijkt dat ik morgen nog aardig wat kleine dingetjes mag aanschaffen... Toch dus nog een super drukke dag morgen!

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen? Schrijf je dan in voor mijn mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Aanmelden kan via het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

• 31 Maart 2015 - 19:25

Hans Van Tilborg: